سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه

 

۵

 

 ۱-۴. سوال­های تحقیق

 

 

 

۶

 

۱-۵. تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیر­ها 

 

 

 

 

فصل دوم: پیشینه تحقیق

 

 

 

۱۰

 

مقدمه

 

 

 

۱۱

 

۲-۱. مبانی نظری سبک یادگیری

 

 

 

۱۱

 

۲-۱-۱. مفهوم یادگیری

 

 

 

۱۳

 

۲-۱-۲. عوامل مؤثر بر یادگیری

 

 

 

۱۴

 

۲-۱-۳. مفهوم سبک یادگیری

 

 

 

۱۹

 

۲-۱-۴. نظریه کاری

 

 

 

۲۲

 

۲-۱-۵. تفاوت سبک یادگیری و سبک شناختی

 

 

 

۲۴

 

۲-۱-۶. انواع سبک­های یادگیری

 

 

 

۲۴۲۵۲۵

 

            ۲-۱-۶-۱. سبک شناختی۲-۱-۶-۲. سبک عاطفی 

 

 

ط

 

۲-۱-۶-۳. سبک فیزیولوژیک

 

 

۲۶

 

۲-۱-۷. مدل­های ارائه شده در رابطه با سبک­های یادگیری

 

 

 

۲۷

 

     ۲ -۱-۷-۱. مدل سبک­های یادگیری دیوید کلب

 

 

 

۳۱

 

     ۲-۱-۷-۲. سبک یادگیری فلمینگ و میلس

 

 

 

۳۲

 

     ۲ -۱-۷-۳. مدل سبک یادگیری فلدر و سیلورمن

 

 

 

۳۳

 

     ۲-۱-۷-۴. مدل سبک­های یادگیری وارک

 

 

 

۳۵

 

    ۲-۱-۷-۵. سبک­های یادگیری هانی و مامفورد

 

 

 

۳۷

 

    ۲-۱-۷-۶. سبک­های یادگیری وابسته به و نابسته به زمینه

 

 

 

۳۹

 

   ۲-۱-۷-۷. مدل سبک­های یادگیری تکانشی و تأملی

 

 

 

۴۰

 

   ۲-۱-۷-۸. مدل سبک­های یادگیری دان ودان

 

 

 

۴۱

 

   ۲-۱-۷-۹. مدل سبک­های یادگیری گرگورک

 

 

 

۴۲

 

  ۲-۱-۷-۱۰. سبک یادگیری گراشا – ریچمن

 

 

 

۴۴

 

  ۲-۱-۷-۱۱. سبک یادگیری مک کارتی

 

 

 

۴۵

 

  ۲-۱-۷-۱۲. مدل ماتیز

 

 

 

۴۷

 

۲-۲. پیشینه نظری مدیریت زمان

 

 

 

۴۷

 

         ۲-۲-۱. مفهوم زمان

 

 

 

۴۹

 

          ۲-۲-۲. مفهوم مدیریت زمان

 

 

 

۵۵

 

         ۲-۲-۳. فرایند مدیریت زمان

 

 

 

۵۶

 

        ۲-۲-۴. منافع مدیریت زمان

 

 

 

۵۶

 

۲-۳. مروری بر تحقیقات انجام شده

 

 

 

۵۷

 

۲-۳-۱. تحقیقات انجام شده در داخل ایران در مورد سبک یادگیری

 

 

 

۶۰

 

۲-۳-۲. تحقیقات انجام شده در داخل ایران در مورد مدیریت زمان

 

 

 

۶۱

 

۲-۳-۳. تحقیقات انجام شده در خارج از ایران در مورد سبک یادگیری

 

 

 

۶۲۶۴۶۵

 

۲-۳-۴. تحقیقات انجام شده در خارج از ایران در مورد مدیریت زمانجمع بندی فصل دوممدل مفهومی تحقیق

 

 

ی

 

 

۶۶

 

فصل سوم: روش تحقیق

 

 

 

۶۶

 

مقدمه

 

 

 

۶۶

 

۳-۱. نوع تحقیق

 

 

 

۶۶

 

۳-۲. جامعه آماری

 

 

 

۶۸

 

۳-۳. روش نمونه گیری و حجم نمونه

 

 

 

۶۸۶۸۶۹

 

۳-۴. ابزار جمع آوری اطلاعات و روایی و پایایی آن۳-۴-۱. پرسشنامه سبک یادگیری۳-۴-۲. پرسشنامه مدیریت زمان

 

 

 

۶۹

 

۳-۵. روش جمع­آوری اطلاعات

 

 

 

۷۰

 

۳-۶. روش­های تجزیه و تحلیل آماری

 

 

 

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده­ ها

 

 

 

۷۱

 

مقدمه

 

 

 

۷۱

 

۴-۱. توصیف شاخص­های جمعیت شناختی پاسخگویان۴-۱-۱. بررسی آزمودنی­ها به تفکیک جنسیت.۴-۱-۲. بررسی آزمودنی­ها به تفکیک سن.

 

 

۴-۱-۳. بررسی آزمودنی­ها به تفکیک گرایش تحصیلی.

 

 

۷۴

 

۴-۲. تحلیل یافته­ ها با بهره گرفتن از آمار استنباطی

 

 

 

۷۵

 

      ۴-۲-۱. سؤال اول: آیا بین مدیریت زمان و سبک یادگیری رابطه معنی­داری وجود دارد؟

 

 

 

۷۷

 

     ۴-۲-۲. سؤال دوم: آیا بین سبک یادگیری به تفکیک گرایش تحصیلی تفاوت معناداری وجود      دارد .

 

 

 

۷۸

 

     ۴-۲-۳. سؤال سوم: آیا بین سبک یادگیری دانشجویان به تفکیک سن آنها تفاوت معناداری            وجود دارد ؟

 

 

 

۷۸

 

    ۴-۲-۴. سؤال چهارم: آیا بین سبک یادگیری دانشجویان به تفکیک جنسیت آنها تفاوت                 معناداری وجود دارد ؟

 

 

 

۷۹

 

     ۴-۲-۵. سؤال پنجم: آیا بین مدیریت زمان به تفکیک سن، جنسیت، گرایش تفاوت معنی­داری      وجود دارد ؟ز

 

 

 

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه ­گیری

 

 

 

۸۰

 

مقدمه

 

 

 

۸۱

 

۵-۱. بحث و نتیجه ­گیری

 

 

 

۸۳

 

۵-۲. پیشنهادهای تحقیق

 

 

 

۸۳

 

۵-۳. محدودیت­های تحقیق

 

 

 

۸۴

 

منابع فارسی

 

 

 

۹۵

 

منابع لاتین

 

 

 

۱۰۲

 

پیوست­ها

 

 

 

 

مقدمه

 

 هر برنامه­ریز درسی، محتوایی که طراحی می­نماید به منظور تحقق یادگیری اثربخش است. برای آنکه یادگیری در فراگیران در حداقل زمان ممکن و با کیفیت صورت گیرد، بایستی منطبق با تفاوت­های فردی آنها باشد. اگر در گذشته، یادگیری را تنها متأثر از هوش و عوامل ارثی می­دانستند، امروزه علاوه بر آنها، عوامل دیگری از قبیل سبک یادگیری و مدیریت زمان نیز تأثیرگذار می­دانند.

 

  • milad milad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی