بررسی رابطه ی سبکهای یادگیری با مدیریت زمان در بین دانشجویان
۵
۱-۴. سوالهای تحقیق
۶
۱-۵. تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
فصل دوم: پیشینه تحقیق
۱۰
مقدمه
۱۱
۲-۱. مبانی نظری سبک یادگیری
۱۱
۲-۱-۱. مفهوم یادگیری
۱۳
۲-۱-۲. عوامل مؤثر بر یادگیری
۱۴
۲-۱-۳. مفهوم سبک یادگیری
۱۹
۲-۱-۴. نظریه کاری
۲۲
۲-۱-۵. تفاوت سبک یادگیری و سبک شناختی
۲۴
۲-۱-۶. انواع سبکهای یادگیری
۲۴۲۵۲۵
۲-۱-۶-۱. سبک شناختی۲-۱-۶-۲. سبک عاطفی
ط
۲-۱-۶-۳. سبک فیزیولوژیک
۲۶
۲-۱-۷. مدلهای ارائه شده در رابطه با سبکهای یادگیری
۲۷
۲ -۱-۷-۱. مدل سبکهای یادگیری دیوید کلب
۳۱
۲-۱-۷-۲. سبک یادگیری فلمینگ و میلس
۳۲
۲ -۱-۷-۳. مدل سبک یادگیری فلدر و سیلورمن
۳۳
۲-۱-۷-۴. مدل سبکهای یادگیری وارک
۳۵
۲-۱-۷-۵. سبکهای یادگیری هانی و مامفورد
۳۷
۲-۱-۷-۶. سبکهای یادگیری وابسته به و نابسته به زمینه
۳۹
۲-۱-۷-۷. مدل سبکهای یادگیری تکانشی و تأملی
۴۰
۲-۱-۷-۸. مدل سبکهای یادگیری دان ودان
۴۱
۲-۱-۷-۹. مدل سبکهای یادگیری گرگورک
۴۲
۲-۱-۷-۱۰. سبک یادگیری گراشا – ریچمن
۴۴
۲-۱-۷-۱۱. سبک یادگیری مک کارتی
۴۵
۲-۱-۷-۱۲. مدل ماتیز
۴۷
۲-۲. پیشینه نظری مدیریت زمان
۴۷
۲-۲-۱. مفهوم زمان
۴۹
۲-۲-۲. مفهوم مدیریت زمان
۵۵
۲-۲-۳. فرایند مدیریت زمان
۵۶
۲-۲-۴. منافع مدیریت زمان
۵۶
۲-۳. مروری بر تحقیقات انجام شده
۵۷
۲-۳-۱. تحقیقات انجام شده در داخل ایران در مورد سبک یادگیری
۶۰
۲-۳-۲. تحقیقات انجام شده در داخل ایران در مورد مدیریت زمان
۶۱
۲-۳-۳. تحقیقات انجام شده در خارج از ایران در مورد سبک یادگیری
۶۲۶۴۶۵
۲-۳-۴. تحقیقات انجام شده در خارج از ایران در مورد مدیریت زمانجمع بندی فصل دوممدل مفهومی تحقیق
ی
۶۶
فصل سوم: روش تحقیق
۶۶
مقدمه
۶۶
۳-۱. نوع تحقیق
۶۶
۳-۲. جامعه آماری
۶۸
۳-۳. روش نمونه گیری و حجم نمونه
۶۸۶۸۶۹
۳-۴. ابزار جمع آوری اطلاعات و روایی و پایایی آن۳-۴-۱. پرسشنامه سبک یادگیری۳-۴-۲. پرسشنامه مدیریت زمان
۶۹
۳-۵. روش جمعآوری اطلاعات
۷۰
۳-۶. روشهای تجزیه و تحلیل آماری
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۷۱
مقدمه
۷۱
۴-۱. توصیف شاخصهای جمعیت شناختی پاسخگویان۴-۱-۱. بررسی آزمودنیها به تفکیک جنسیت.۴-۱-۲. بررسی آزمودنیها به تفکیک سن.
۴-۱-۳. بررسی آزمودنیها به تفکیک گرایش تحصیلی.
۷۴
۴-۲. تحلیل یافته ها با بهره گرفتن از آمار استنباطی
۷۵
۴-۲-۱. سؤال اول: آیا بین مدیریت زمان و سبک یادگیری رابطه معنیداری وجود دارد؟
۷۷
۴-۲-۲. سؤال دوم: آیا بین سبک یادگیری به تفکیک گرایش تحصیلی تفاوت معناداری وجود دارد .
۷۸
۴-۲-۳. سؤال سوم: آیا بین سبک یادگیری دانشجویان به تفکیک سن آنها تفاوت معناداری وجود دارد ؟
۷۸
۴-۲-۴. سؤال چهارم: آیا بین سبک یادگیری دانشجویان به تفکیک جنسیت آنها تفاوت معناداری وجود دارد ؟
۷۹
۴-۲-۵. سؤال پنجم: آیا بین مدیریت زمان به تفکیک سن، جنسیت، گرایش تفاوت معنیداری وجود دارد ؟ز
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۸۰
مقدمه
۸۱
۵-۱. بحث و نتیجه گیری
۸۳
۵-۲. پیشنهادهای تحقیق
۸۳
۵-۳. محدودیتهای تحقیق
۸۴
منابع فارسی
۹۵
منابع لاتین
۱۰۲
پیوستها
مقدمه
هر برنامهریز درسی، محتوایی که طراحی مینماید به منظور تحقق یادگیری اثربخش است. برای آنکه یادگیری در فراگیران در حداقل زمان ممکن و با کیفیت صورت گیرد، بایستی منطبق با تفاوتهای فردی آنها باشد. اگر در گذشته، یادگیری را تنها متأثر از هوش و عوامل ارثی میدانستند، امروزه علاوه بر آنها، عوامل دیگری از قبیل سبک یادگیری و مدیریت زمان نیز تأثیرگذار میدانند.
- ۹۹/۰۸/۲۹