سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه

فهرست منابع:
آقا باقری، حامد(۱۳۹۱). اثر بخشی گروه درمانی شناختی مبتنی بر حضور ذهن بر افزایش بهزیستی ذهنی و امید بیماران مبتلا به ام اس. مجله روانشناسی بالینی، سال چهارم، شماره یک، صص ۲۳-۳۱٫
اسلامی نسب، علی، (۱۳۷۲). رابطه امیدواری و شادکامی با رضایت شغلی معلمان. فصل نامه پژوهش های نوین روان شناختی، شماره ۱۲، ص ۶۹٫
احدی، حسین (۱۳۷۴). بررسی اسنادهای علی دانشجو معلمان دختر و پسر مراکز تربیت معلم شر مشهد. فصلنامه تعلیم و تربیت، شماره ۴۳ و ۴۴، ص ۱۲۲-۱۰۵٫
افروز، غلامعلی، معتمدی شارک، فرزانه (۱۳۸۵). بررسی رابطه سبک های اسنادی و سلامت روان در دانش آوزان تیز هوش و عادی. مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران. سال سیزدهم، شماره ۲، تابستان ۱۳۸۶، ۱۷۳-۱۸۱٫
بدری، رحیم، ملک زاده، رقیه (۱۳۹۱). رابطه ی ابعاد امیدواری با شکل انگیزشی تعلل ورزی رفتاری و تصمیم گیری در معلمان مقطع ابتدائی تبریز. مجموع مقالات اولین همایش روانشناسی تربیتی،ص ۳ و ۴٫
بدری، رحیم، صبوری، حسین، نورزاد، فاطمه (۱۳۹۰). رابطه بین سبک اسنادی با تاخیر های رفتاری. نشریه علوم رفتاری و روانپزشکی ایران، دوره ۵ ، شماره ۲، زمستان ۹۰، ص ۶٫
بهادری خسروشاهی، جعفر، هاشمی نصرت آباد، تورج (۱۳۹۱). رابطه ی امیدواری و تاب آوری با بهزیستی روان شناختی در دانشجویان دانشگاه تبریز. نشریه اندیشه ورفتار، دوره ۶، شمار۲۲، ص ۴۱_۴۳٫
بهاری، سیف اله، فرکیش، چه گور(۱۳۸۸). رابطه بین هویت فردی، سبک های دلبستگی با بهزیستی روانشناختی درجوانان. فصلنامه اندیشه های تازه در علوم تربیتی، سال چهارم، شماره دوم، ص۵۱٫
بیانی، علی اصغر، گودرزی؛ حسنیه، کوچکی عاشور، محمد. (۸۶-۱۳۸۵)، رابطه ی ابعاد بهزیستی روان شناختی و سلامت عمومی در دانشجویان آزاد اسلامی واحد آزادشهر. دانش و پژوهش در روانشناسی، شماره ۳۵و۳۶، صص ۱۶۴ -۱۵۳٫
بیگدلی، ایمان (۱۳۷۳). بررسی آزمایشی تاثیر سبک اسناد در درماندگی آموخته شده. تهران، پژوهش های روانشناختی، دوره۴(شماره۳ و ۴)، ص ۷۴-۶۰٫
جوکار، بهرام، دلاور پور، محمد (۱۳۸۶). رابطه تعلل ورزی آموزشی با اهداف پیشرفت. مجله ی اندیشه های نوین تربیتی، شماره۳ ، صص ۶۱ – ۸۰٫
سلیمانی نژاد، ناصر(۱۳۸۱). رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان. پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی. دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه تهران.
شیرازی، محمود (۱۳۷۸). بررسی شیوه های مقابله با تنش روانی (استرس) و ارتباط آن با اسنادهای علی و سلامت روان در دانش آموزان تیز هوش و عادی شهرستان زاهدان. پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران.
رسولی، مریم، یغمایی، فریده، علوی مهر، حمید(۱۳۸۹). ویژگی های روان سنجی و مقیاس امیدواری در نوجوانان ساکن مراکز شبانه روزی . فصلنامه پژوهشکده ی علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی بایش. سال۹، شماره ی ۲٫ ص۱۹۸٫
فرهادی، مهران، احمدی طهور سلطانی، رمضانی، ولی اله و قره خانی، احمد (۱۳۸۰). سلامت روان سالمندان: نقش بهزیستی معنوی و امید واری. پژوهش در سلامت روانشناختی، دوره سوم، شماره ۲، ۴۳-۵۰٫
صادقی ، سوسن (۱۳۸۷). بررسی تاثیر آموزش راهبردی مدیریت هدف و برخودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانش آموزان با توجه به سبک های اسنادی. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم تربیتی دانشگاه تبریز.
صمدی، سهیلا (۱۳۷۳). بررسی و مقایسه عزت نفس دانشجویان و رابطه آن با مشکلات روانی انها. پایان نامه کارشناسی ارشد روان شناسی عمومی، تهران، دانشگاه علامه طباطبایی.
کافی، سید موسی(۱۳۷۵). بررسی شیوه های رویارویی با تنیدگی روانی و ارتباط آن با سلامت روانی در نوجوانان مدارس عادی و خاص تهران. تهران: رساله دکترای روانشناسی عمومی، دانشگاه تربیت مدرس.
کدیور، پروین(۱۳۷۵). فشار روانی در کلاس های طبقه بندی شده ، فصلنامه تعلیم و تربیت، شماره ۳۵و۳۶، صص ۳۵-۲۲٫
کیامنش، علیرضا، روش های ارزشیابی آموزشی(چاپ اول ۱۳۷۳). انتشارات دانشگاه پیام نور.
محمد زاده، حسن (۱۳۸۴). بررسی سبک های اسنادی دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار در موقعیت های شکست و موفقیت در تکلیف شناختی. فصلنامه المپیک. سال سیزهم، شماره یک، صص ۹۷-۱۰۶٫
مهبودی، مسعود (۱۳۸۷). مقایسه سبک اسنادی علی زنان ویژه (روسپی) بازداشت شده با زنان عادی. پایان نامه کارشناسی ارشد روان شناسی، دانشگاه علامه.
نصیری، حبیب اله، جوکار، بهرام، (۱۳۸۷). معناداری زندگی، امید، رضایت از زندگی و سلامت روان در زنان. پژوهش زنان، دوره ۶، شماره ۲، صفحه ۱۵۷-۱۷۶٫
نوری قاسم آبادی، رباب(۱۳۷۲). بررسی آماری شناختی_استرس از افسردگی. پایان نامه کار شناسی ارشد روانشناسی بالینی، انستیتو روانپزشکی ایران.
منابع لاتین:
Adams, V. H., Snyder, C. R., Rand, K. L., King, E. A., Sigmon, D. R., and Pulvers, K. M. (2002). Hope in the work place. InR. Giacolone and C. Jurkiewice (E ds), Hand book of workplace spirituality and organization performance (pp. 356-377). New York: Sharpe.
Alexander-Anthony E, and Onwuegbuizie, S.J. (2006). Academic procrastination and the role of hope as a coping strategy. Personality and Differences, 42 ,pp 1301-1310.
Arrindell, A. W., Heesink, J., and Fei, J. (1999). The satisfaction With life scale(SWLS): Appraisal with 1700 healthy young Adults in the Netherlands. Personality and Individuals Differences . ۲۶, pp 815-826.
Band, Ke
therine, A. Bidle, Stuart. (2001). Self – Efficacy and casual attribution in female golfers. Int. Journal of sports psychology, 32: 243-250.
Baily, T. C., Snyder, C. R. (2007). Satisfaction with life and life: A look at age and marital status. Psychological Record, 57, 2, 233-240.
Bandura, A. (2007). An genetic perspective on positive psychology. Ins. J. lopez(Ed) The science of human flourishing. New York: Paragr.
Barron, R. A., and Byrne, D. (1991). Social psychology. Understanding: human interaction. New York: siomon Schuster Inc.
Boreo, M.E., Caviglia, M.L, Monteverdi, R., Braida, v., Fabello, M., Nd Zorzell, L.M, (2005). Spirituality of health Workers: A descriptive study. International Journal of Nursing studies, 42(8): 915-921.
Borich, G. D and tombarich, M. L. (1995). Educational psychology new York: harper Collins college publisher.
Bridges, K. R. (2001). Using attributional to predict academically performance : How does it compare to traditional methods? Personality and individual differences Epidemiology, 31, 721-773.
Bronk, K. C., Hill, P. l., Lapsley, D. K., Talib, T. L., Ninch, h. (2009). Purpose, hope and life satisfaction in three groups. Journal of positive psychology, 4: 500-510.
Chandler, T. A., and Spies, C. J. (1984). Semantic differential Placement of attributions and dimensions for different groups. Journal of educational psychology ,. ۷۶, ۶, ۱۱۱۶-۱۱۲۷٫
Cohen, Sheldon., Rothbart, Mayron. (1976). Locus of control and generality of learned helplessness in humans. Journal of personality and social psychology, 34(6): 1049-1056.
Cole, K. (2002).Well-being, Psychological capital, and unemployment. Journal of health Psychology, 33, pp 122-139.
Curren, M. T. and harich, k. R. (1993). Performance attribution effects of moods and involvements. Journal of educational psychology. 85, 4, 605-609.
Dua, J. K. (1994). Comparative predictive value of attributional style, negative affect and positive in predicting self- reported physical health and psychological health. Journal of psychosomatic Researches, 38, 669- 680.
Daveren, M. (2004). Subjective Well-being as an affective construct, B. Sc. Dissertation, school of psychology. Deakin university.
Diener, E., Lucas, R. E. (2000). Explaining differences in social levels of happiness. relative standards, need fulfillment, journal of happiness studies: 6, 41-78.
Diener, E., oishi, S., Lucas, R. E. (2003). Personality, culture and subjective well-being. Annual review of psychology, 54, 403-425.
Feldman, D. B and C. R. Snyder, (2005). Hope and the meaningful life: Theoretical; and empirical Association between goal- directed thinking and life meaning. Journal of social and clinical psychology, 25, 401-421.
Forsyth, D. R., and Mc Millan, J. H. (1981). Attributions, affects and expetotions:
A test of Weiners three dimensional model. Journal of Educational Psychology, 73, 393-401

نتیجه تصویری برای موضوع افسردگی

  • milad milad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی